صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل استقلال برکنار نمی‌شود؟

  • کد خبر: ۷۹۸۴۲
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
وزیر ورزش و جوانان فعلا برنامه ای برای برکناری مدیرعامل استقلال ندارد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، بعد از رفتن جعفر سمیعی از باشگاه پرسپولیس، صحبت هایی در مورد تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال هم مطرح شده است، آن‌هم در شرایطی که مددی در چند هفته گذشته درگیر کرونا بود و در محل باشگاه استقلال حاضر نشد.

در همین خصوص با توجه به حواشی چند روز اخیر و اختلافاتی که بین مددی و اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال پیش آمده امروز تعدادی از هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند و خواستار برکناری احمد مددی از مدیرعاملی باشگاه استقلال شدند.

البته پیگیری‌های ما نشان می دهد که با توجه به رابطه بسیار خوبی که احمد مددی با حمید سجادی دارد، فعلا تغییرات در باشگاه استقلال صورت نخواهد گرفت.

مددی و سجادی از سالهای گذشته با هم همکار بودند و با هم رفاقت دیرینه ای دارند. زمانی که سجادی مدیرعامل باشگاه سایپا بود احمد مددی هم در این باشگاه فعالیت می‌کرد و در واقع سجادی باعث پیشرفت مددی در باشگاه سایپا و فوتبال ایران شد.

با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد که وزیر ورزش عجله‌ای برای برکناری مددی و تغییرات مدیریتی در استقلال ندارد و تصمیم‌گیری در این زمینه را به بعد از مشورت با افراد مورد وثوقش موکول کرده تا تصمیم نهایی را بگیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.