صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هواداران خشمگین استقلال صبح امروز مقابل ساختمان این باشگاه در محله سعادت آباد تجمع و از وزیر ورزش و جوانان خواستند هرچه زودتر مددی را از سمت خود برکنار کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، دو روز پیش از تجمع دوباره هواداران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه در فضای مجازی فراخوان‌هایی از سوی برخی کانال‌های هواداری استقلال دست به دست می‌شد که مضمون آن حضور مقابل باشگاه واعتراض به سیاست‌های مدیران بود. بعد از این فراخوان تعدادی از هواداران استقلال که نسبت به وضعیت موجود به شدت گله‌مند بودند، به محله سعادت آباد تهران رفتند و مقابل درب باشگاه استقلال تجمع کردند. اتفاقی که درسال‌های اخیر بسیار رخ داده و معترضان به وضعیت این باشگاه بار‌ها و بار‌ها به ساختمان باشگاه استقلال مراجعه و اعتراض خود نسبت به وضعیت این باشگاه را بیان کردند.

 

شدت اعتراض‌های اخیر، اما بیشتر از روز‌های قبل بود و به گواه آن‌ها که درمیان جمعیت حضور داشتند، برخی هواداران که می‌دانستند احمد مددی در باشگاه حضور دارد، قصد داشتند وارد باشگاه شوند که مسئولان ساختمان باشگاه استقلال مانع از ورود هواداران استقلال به داخل ساختمان شدند. با این حال معترضان فریاد می‌زدند که به احمد مددی بگویید از دفترش بیاید پایین و پاسخگوی ما باشد، اما مدیرعامل باشگاه استقلال در دفترش نشسته بود وهیچ اعتقادی به حضور درمیان جمعیت نداشت.

 

به همین دلیل شدت خشم از این اتفاقات بیشتر شد و دامنه اعتراض‌ها به سیاست‌های مددی به دلیل بی تفاوتی‌اش گسترش گرفت. در میان اعتراض‌ها بار‌ها نیز شنیده شد که هواداران استقلال از سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان می‌خواستند مدیریت باشگاه استقلال را به فرد دیگری بسپارد. فردی که با مدیریت در باشگاه استقلال آشنا است و فوت و فن مدیریت در استقلال را به خوبی می‌داند.

 

این اعتراض‌ها، اما بعد از ساعاتی که فضای پیرامون ساختمان باشگاه استقلال را تحت الشعاع قرارداده بود فروکش کرد و هواداران معترض محل را ترک کردند. حالا باید منتظر ماند ونتیجه این اعتراض‌ها را مشاهده کرد. با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان به تازگی دستخوش تغییرات شده خیلی بعید است که سجادی نسبت به اعتراض هواداران استقلال بی تفاوت باشد. در دوران مدیریت سلطانی فر به شدت اوضاع به ضرر باشگاه استقلال بود و حس بدبینی بسیاری میان هواداران و تصمیم گیران این باشگاه در وزارت ورزش داشت، اما به نظر می‌رسد که سجادی به زودی اوضاع استقلال را با تصمیمات تازه سروسامان دهد.

 

ویدئو تجمع هواداران استقلال

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.