صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

متقاضیان فعالیت در سرویس مدارس، جهت حضور در شرکت های مربوطه و تکمیل فرم اعلام آمادگی، اقدام کنند

به گزارش شهرآرانیوز، احمد محبی، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد در این خصوص افزود: با هماهنگی های انجام شده، شرکت های مجری حمل و نقل دانش آموزی به اداره کل آموزش و پرورش و انجمن اولیاء و مربیان معرفی و از این طریق به نواحی آموزش و پرورش ارجاع شده اند .

وی اضافه کرد: همچنین فراخوان متقاضیان فعالیت در سرویس مدارس نیز از سوی این شرکت های انجام شده تا در صورت بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس های آموزشی، حمل و نقل دانش آموزی بدون وقفه صورت پذیرد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ضمن درخواست از متقاضیان فعالیت در سرویس مدارس، جهت حضور در شرکت های مربوطه و تکمیل فرم اعلام آمادگی اظهارکرد: سازمان تاکسیرانی به منظور عدم تحمیل هزینه های غیر ضروری به متقاضیان فعلا به تکمیل فرم اعلام آمادگی در شرکت ها مربوطه بدون اخذ وجهه ای بسنده نموده و در صورت بازگشایی مدارس ثبت نام در سامانه سپند و طی مراحل تکمیلی انجام خواهد شد.

محبی،تصریح کرد : علاوه بر موارد فوق تمهیداتی به منظور تامین خودروی مورد نیاز از طریق عوامل اجرایی سرویس مدارس در حال انجام است و از طرفی از اداره کل آموزش و پروش درخواست شده تا تقاضای اولیاء دانش آموزان برای سرویس مدارس نیز جمع آوری و جهت نیاز سنجی دقیق تر به سازمان تاکسیرانی ارسال شود.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.