صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

استکبارستیزی از اصول انقلاب است/ مذاکره با آمریکا هیچ جایگاهی ندارد

  • کد خبر: ۸۰۴۱
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: استکبارستیزی و نفی سلطه از اصول قطعی انقلاب اسلامی است و در این مسیر مذاکره با آمریکا هیچ جایگاهی ندارد و برگشت از اصول انقلاب است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) افزود: عده‌ای به اسم ترس از تحریم با علاقه فراوان میل به مذاکره با آمریکا دارند و گمان می‌کنند راه برون رفت از مشکلات اقتصادی دست دادن با آمریکاست.
وی اظهار داشت: اگر با آمریکا سازش کنیم، تغییر ماهیت داده‌ایم و هیهات که با آمریکا سازش کنیم و خواب آشفته دشمن در زمینه مذاکره هرگز تعبیر نخواهد شد.
وی گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب وحیانی اسلام است این نظام خدامحور و نظام استکباری، مادیگرا و انسان محور است.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی افزود: علت اینکه آمریکا و شوروی سابق، قیام امام خمینی (ره) را محکوم کردند این بود که این قیام ماهیت جدایی از ماهیت نظام غرب و شرق داشت و آن‌ها را به چالش می‌کشید.
وی با اشاره به روز ۱۳ آبان نیز اظهار داشت: گروگانگیری ۴۴۴ روزه جاسوسان آمریکایی ابهت آمریکا را در جهان شکست.
وی گفت: امروز با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی به کانون مبارزه با استکبار و یک قدرت تبدیل شده است که یکی از مظاهر این قدرت همایش مقتدرانه اربعین بود.
حجت‌الاسلام ادیانی افزود: پیش از اربعین با توطئه آمریکا و عربستان خواستند فضا را برای این اقتدار جهانی کمرنگ کنند، اما دیدیم که مراسم اربعین، چشمگیر و بدون هیچ حادثه امنیتی برگزار شد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.