صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم ملی والیبال با نتیجه 3 بر صف با برد آسان برابر پاکستان به عنوان صدرنشین صعود کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ملی پوشان والیبال ایران با برد آسان در سه ست پیاپی مقابل پاکستان، با ۹ امتیاز و ۹ ست برده و بدون ست باخته و صدرنشینی قاطع راهی دور بعدی مسابقات قهرمانی مردان آسیا شدند. عطایی در این بازی هم با توجه به بی خطر بودن حریف، ترکیب متنوعی در طول ست‌ها به زمین فرستاد و بی آنکه آزاری از سوی حریف متوجه تیم ایران شود، پیروز شد.
ایران با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۱۹ و ۱۵ پاکستان را برد تا در دور دوم در همگروهی با دو تیم سرعتی چین تایپه و کره در اندیشه صعود به نیمه نهایی باشد. صعود کره و چین تایپه در گروه D قطعی شده است. پاکستان نیز با وجود شکست برابر ایران با دو برد و ۵ امتیاز به جمع ۸ تیم برتر صعود کرد.
بهروز عطایی سرمربی تیم‌ملی والیبال درباره مرحله مقدماتی رقابت‌ها گفت: ما سه بازی دور اول با پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ را به عنوان دیدار‌های تدارکاتی برای محک زدن تیم خودمان قرار داده بودیم و از ترکیب‌های متعددی استفاده کرده ایم که‌خوشبختانه برداشت خوبی هم داشته ایم و می‌دانیم نقاط ضعف و قوت تیم کجاست و ان‌ها را ترمیم می‌کنبم.
عطایی در باره حریفان دور دوم جام ملت‌ها نیز گفت:کره و تایپه هر دو با تکنیک و سرعتی هستند. می‌دانید که کره در مسابقات‌مقدماتی به تیم‌ملی ما سه بر دو باخته بود و تیم با کیفیتی است. سعی می‌کنیم با اطلاعاتی که از این دو تیم به دست آورده ایم در جلسات آنالیز بهترین روش و راهکار برای مقابله با کره و تایپه برگزینیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.