صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پرسپولیس که به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا رسیده باید تا روز جمعه این هفته منتظر قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی باشد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با برگزاری ۸ دیدار، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و تکلیف تیم‌های صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شد.

در سمت غرب آسیا، پرسپولیس موفق شد با تک گل مهدی ترابی از سد استقلال تاجیکستان عبور کند. الهلال با ۲ گل از سد استقلال گذشت و النصر عربستان نیز با تک گل بوبکر موفق شد تراکتور را حذف کند.

در آخرین دیدار سمت غرب، الوحده و الشارجه امارات به مصاف هم رفتند و در نهایت الوحده موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ از سد حریف خود بگذرد.

به این ترتیب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس باید به مصاف یکی از تیم‌های الوحده امارات، النصر عربستان یا الهلال برود.

در سمت شرق، اما اولسان، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در ضربات پنالتی از سد کاوازاکی ژاپن عبور کند. چونبوک موتورز کره جنوبی نیز همچون اولسان، درضربات پنالتی از سد نماینده تایلند گذشت.

پوهانگ استیلرز کره جنوبی نیز موفق شد سرزو اوزاکای ژاپن را با یک گل مغلوب نماید و ناگویای ژاپن نیز با ۴ گل از سد تگو گذشت.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها روز جمعه برگزارخواهدشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.