صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ویدئو | چگونه یک فیلمنامه خوب بنویسیم؟

  • کد خبر: ۸۲۴۳۳
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
فیلنامه خوب پایه و اساس یک فیلم خوب است. چه بسیار فیلم‌های پرهزینه‌ای که به دلیل نبود یک فیلمنامه قوی مورد اقبال مردم قرار نگرفتند و در مقابل فیلم‌های کم هزینه‌ای هم هستند که به واسطه دارا بودن یک فیلمنامه و قصه قوی به شاهکارهای سینما بدل شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلنامه خوب پایه و اساس یک فیلم خوب است. چه بسیار فیلم‌های پرهزینه‌ای که به دلیل نبود یک فیلمنامه قوی مورد اقبال مردم قرار نگرفتند و در مقابل فیلم‌های کم هزینه‌ای هم هستند که به واسطه دارا بودن یک فیلمنامه و قصه قوی به شاهکارهای سینما بدل شدند.

اما واقعیت این است که ورود به صنعت سینما به عنوان فیلمنامه‌نویس، کار دشوراری است. فیلمنامه‌نویسان معتقدند برای ورود به صنعت سینما باید تلاش بسیار زیادی انجام دهند.

 آن‌ها معتقدند استفاده از ظرفیت‌های بومی از جمله مواردی است که به فیلمنامه‌نویسان کمک می‌کند تا حرفی تازه در سینما بزنند و از این طریق بتوانند مسیر دشوار حرفه‌ای شدن و شناخته شدن خود را هموار کنند.

در این قسمت از سلسله گزارش های کافه شهر به دغدغه‌ها و راهکارهای سید مهدی رضازاده، مصطفی هنرور و حمزه ابراهیم‌زاده،  فیلمنامه‌نویسان مشهدی پرداخته می شود و آنها معتقدند شهر مشهد می‌تواند منبع ایده‌های فراروانی برای فیلمنامه‌نویسان باشد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.