صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گابریل پین، مربی استقلال دلیل حضورش در این تیم را مشاوره با آندره استراماچونی می‌داند. پین از برخی اخبار بد درباره ایران گله کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، گابریل پین، مربی استقلال درباره اینکه چه طور شد به استقلال آمد، پای استراماچونی را وسط کشیده است. مربی استقلال می‌گوید: «وقتی که من در امارات بودم روی فوتبال ایران تحقیق کرده بودم. سپس با استراماچونی صحبت کردم، چون قبل از حضور او در استقلال استرا را می‌شناختم. از زمانیکه او برای طی کردن دوره‌های مربیگری به فدراسیون ایتالیا می‌رفت، با او آشنا شدم. زمانیکه من و پراندلی در فیورنتینا بودیم، استراماچونی برای مطالعات فوتبالی به فلورانس می‌آمد و آنجا همدیگر را شناختیم. اما زمانیکه ۳ ماه پیش با مجیدی صحبت کردم. استراماچونی با من تماس گرفت و در مورد استقلال و باشگاه خیلی خوب صحبت کرد و من را راضی کرد تا به این تیم بروم.»


پین درادامه گفت: «در ایتالیا یک مصاحبه تلویزیونی درباره ایران منتشر شد که صحبت‌های خوبی درباره این کشور پخش نشد، اما استراماچونی به من گفت این مصاحبه راجع به ایران اصلا درست نبوده و او فقط درباره ایران صحبت‌های خوبی را مطرح کرد و چیزی جز خوبی نگفت. در فوتبال اینگونه است. زمانیکه ما در گالاتاسرای بودیم، مانند استرا مجبور شدیم کار را رها کنیم.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.