صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای پراکنده و رگباری باران همراه با کاهش دما و وزش باد طی امروز، پنجشنبه تا صبح فردا برخی از مناطق این استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای پراکنده و رگباری باران همراه با کاهش دما و وزش باد طی امروز، پنجشنبه تا صبح فردا برخی از مناطق این استان را فرا می‌گیرد.

فاطمه عنایتی ایرنا افزود: این بارشها همراه با رعد و برق و ناپایداری‌های جوی در ارتفاعات مرکزی، بخشی از نیمه شمالی و ارتفاعات جنوبی خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: طی ۷۲ ساعات آینده با افزایش سرعت وزش باد در مناطق بادخیز خراسان رضوی همراه با گرد و خاک و احتمال بروز خسارت و کاهش کیفیت هوا مواجه خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در این مدت با نفود جریانات سرد جوی میانگین دما در خراسان رضوی روند کاهشی داشته و کمینه دمای هوا تا روزهای ابتدایی هفته آینده در مناطق سردسیر استان به کمتر از صفر درجه می‌رسد. 

عنایتی بیشینه دمای هوای امروز مشهد را ۱۹ درجه سلسیوس عنوان کرد که نسبت به روز گذشته سه درجه کاهش دارد و تا روزهای ابتدایی هفته آینده به ۱۴ درجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: کمینه دمای هوای مشهد طی این مدت از هفت به سه درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: چناران با کمینه دمای هوای ۲ درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۳۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.