صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا برای روز شنبه و یکشنبه کاهش دما را پیش‌بینی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: طی روز‌های شنبه و یکشنبه در شمال شرق و شرق کشور کاهش دما بین ۳ تا ۷ درجه همراه با وزش باد شدید و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیاییان با اشاره به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی گفته است: طی دو روز آینده (۱۷ و ۱۸ مهرماه) برای استان‌های ساحلی خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود. این بارش‌ها در روز جمعه (امروز) در استان گیلان و همچنین شرق مازندران و غرب گلستان ادامه خواهد داشت.

همچنین در روز جمعه (امروز) بارش‌ها در استان خراسان شمالی و شرق اردبیل ادامه خواهد داشت. از یکشنبه تا سه شنبه (۱۸ تا ۲۰ مهرماه) بارش‌ها در استان گیلان، شرق اردبیل و غرب مازندران محتمل است و در سایر نقاط کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

ضیاییان افزود: در روز‌های شنبه و یکشنبه (۱۷ و ۱۸ مهرماه) در شرق و شمال شرق کشور کاهش دمای ۳ تا ۷ درجه‌ای به همراه وزش باد شدید و در برخی نقاط خیزش گرد و خاک قابل انتظار است.

طبق اعلام هواشناسی امروز و فردا (۱۶ و ۱۷ مهرماه) اهواز با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان و اردبیل با تجربه بیشینه دمای ۷ درجه‌ای خنک‌ترین مرکز استان کشور هستند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، گفت: آسمان تهران فردا (۱۷ مهر) ابری همراه با وزش باد و تا قسمتی ابری در ساعات بعد از ظهر و با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۱۸ مهر) قسمتی ابری و با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر صاف با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.