صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سیرجانی‌ها در والیبال جام باشگاه‌های آسیا با دادن یک ست به ازبکستان دومین دیدار خود را هم با پیروزی پشت سر گذاشتند!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم والیبال فولاد سیرجان که در گروه B رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با نمایندگانی از کشور‌های قطر، تایلند، فیلیپین و ازبکستان همگروه است، دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف AGMK ازبکستان رفت.
شاگردان سعید رضایی در ست سوم این مسابقه ۲۶ بر ۲۴ مغلوب حریف شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۰ حریف خود را شکست دادند و به دومین برد متوالی دست یافتند.
سیرجانی‌ها این مسابقه را با ترکیب آرمین تشکری، علیرضا بهبودی، رامین خانی، مهدی جلوه، الکساندار بلاگوویچ و محمد صادقی در مناطق یک تا ۶ و مصطفی حیدری به عنوان لیبرو آغاز کردند.
داورانی از کشور‌های کویت و تایلند قضاوت دیدار فولاد سیرجان و نماینده ازبکستان را بر عهده داشتند.
علیرضا بهبودی کاپیتان تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان نیز در خصوص بازی امروز گفت: خوشبختانه بازیکنان به هماهنگی لازم رسیده اند و توانستیم در مقابل تیم ازبکستان با پیروزی مسابقه را به پایان برسانیم هر چند در ست سوم کمی شرایط سخت شد و نتیجه را واگذار کردیم، اما با تمرکز بالا در ست چهارم و هماهنگی خوب تیمی والیبال حساب شده به نمایش گذاشته و حریف را از پیش رو برداشتیم.
او در خصوص بازی با تیم العربی قطر نیز گفت: قطعا سخت‌ترین حریف ما در این گروه العربی قطر است و تمام تمرکز تیم به بازی فرداست و همانطور که همه میدانند تیم العربی از بازیکنان خوب خارجی بهره می‌برد، اما ما نماینده ایران هستیم و انشاءالله با یک بازی خوب پیروز میدان خواهیم بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.