به گزارش شهرآرانیوز - برند «ایزی لایف» با انتشار یک استوری که به نظر میرسد تبلیغاتی باشد از عکس محمدرضا شفیعی کدکنی استفاده کرده است. البته گویا این استوری به مناسبت تولد این استاد نامآشنای ادبیات فارسی باشد ولی نمیتوان احتمال شیطنت این برند را هم از نظر دور داشت. «اشاره به سن» و «استفاده از نام و لوگو برند» در پایین استوری میتواند قرائن استفاده تبلیغاتی از چهره و مقام استاد کدکنی باشند. بعد از انتقاد شدید طرفداران اهالی شعر و ادب به این دو استوری، صفحه رسمی محمدرضا شفیعی در اینستاگرام هم واکنشی محترمانه نشان داد.
«ایزی لایف» یک شرکت تولید پوشش بزرگسال است که در توضیح برند و محصولاتش آمده است: «ایزی لایف برای افرادی که از بیاختیاری ادرار رنج میبرند، دریچههای تازهای برای زندگی فعالتر، آسودهتر و مستقلتر میگشاید. دغدغهی ایزی لایف یافتن راهکارهای تازه و بهبود مداوم کیفیت پوشینهی بزرگسال است تا افراد با وجود مشکل بیاختیاری ادرار، جایگاه شایستهی خود را در زندگی فردی و اجتماعی حفظ کنند.»
پیشنهاد میکنیم در ادامه ویدئویی را از کلاسهای درس استاد شفیعی کدکنی ببینید تا کمی از فضای قصد و نیت دو استوری عجیب برند «ایزی لایف» دور شویم و آن را به فراموشی بسپاریم. این تصاویر چیزهایی است که باید از بزرگمرد میدان شاعری، تحقیق و تفحص و پژوهش در زبان و ادبیات فارسی به خاطر بسپاریم:
نفحاتِ اُنس | ویدئویی از کلاسهای درس استاد محمدرضا شفیعی کدکنی