صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استقلال نفت را به آتش کشید + فیلم گل ها

  • کد خبر: ۸۴۰۳
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
تیم استقلال در چهارچوب هفته دهم لیگ برتر، با نتیجه پنج بر صفر نفت را شکست داد

به گزارش شهرآرانیوز، تیم استقلال عصر امروز در چهارچوب هفته دهم لیگ برتر، با نتیجه پنج بر صفر نفت را شکست داد


استقلال 1 - صنعت نفت صفر (دقیقه 9: محمد دانشگر): مهدی قائدی ضربه ایستگاهی میانه زمین را به ابتدای محوطه جریمه صنعت نفت فرستاد که ضربه سر عارف غلامی را ناصر سالاری به اشتباه جمع کرد و روی زمین انداخت تا دانشگر با دو ضرب به توپ دروازه را باز کند.




استقلال 2 - صنعت نفت صفر (دقیقه 21: شیخ دیاباته): ارسال وریا غفوری از روی ضربه آزاد سمت راست زمین و ضربه سر شیخ دیاباته تبدیل به دومین گل استقلال گل شد.





استقلال 3 - صنعت نفت صفر (دقیقه 26: مهدی قائدی): پاس دیاباته به مهدی قائدی را این بازیکن ریزنقش با مهار توپ استثنایی و شوت پای چپ دیدنی از پشت محوطه جریمه زد تا توپ با عبور از زیر دستان سالاری به تور دروازه صنعت نفت بوسه بزند.

استقلال 4 - صنعت نفت صفر (دقیقه 31: وریا غفوری): ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود استقلال از فاصله‌ای حدودا 30 متری را وریا غفوری با ضربه فنی استثنایی از روی دیوار دفاعی بازیکنان صنعت نفت عبور داد که دفع سالاری هم بی‌ثمر بود تا گل چهارم آبی‌ها به زیباترین شکل به ثبت برسد.

استقلال 5 - صنعت نفت صفر (دقیقه 72: هرویه میلیچ): سانتر خطرناک محمد دانشگر از جناح راست زمین را ناصری به شکل ناقص دفع کرد تا توپ به هرویه میلیچ برسد و این بازیکن با شوت روی پای چپ تماشایی دروازه صنعت نفت را باز کند.




همچنین در بازی همزمان سپاهان با دو گل تراکتورسازی را از پیش رو برداشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.