صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گلایه شهروند مشهدی از سرویس دهی سازمان اتوبوسرانی در بلوار شهید کشمیری + پاسخ مسئولان

پیام شهروند: از آقای شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر خواهشمندم به داد ما اهالی ساکن در بولوار شهید کشمیری برسند. سرویس دهی خط ۷۹ و ۳۳ مناسب نیست. ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت باید صبر کنیم تا یک اتوبوس فرسوده بیاید که اکثر اوقات هم بین راه خراب می شود.


پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی :

به اطلاع شهروندان محترم می رساند خطوط ۷۹ و ۳۳ با ۱۱ دستگاه اتوبوس فعال و میانگین سرفاصله ۱۰ دقیقه (ساعات غیر پیک ۱۵ دقیقه) در حال خدمات رسانی به شهروندان محترم است؛ لذا از آنجا که سرویس دهی ناوگان تابعی از شرایط ترافیک موجود است، به دلیل وجود نداشتن مسیر ویژه برای اتوبوس ها و ترافیک طول مسیر، گاهی سرفاصله خط افزایش می یابد؛

با این حال هماهنگی لازم با مسئول خط برای دقت در رعایت سرفاصله ها صورت گرفت. در پایان از شهروندان محترم تقاضا می شود درباره افزایش سرفاصله در مسیر خط مراتب را با ذکر مشخصات دقیق (تاریخ، بازه زمانی و ایستگاه محل انتظار) به شماره تلفن ۳۳۲۳۵داره بازرسی سازمان سامانه پیام کوتاه روابط عمومی سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ یا پرتال اینترنتی سازمان اتوبوسرانی مشهد اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق تر فراهم باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.