صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شب گذشته سرهنگ دوم سهراب عارفخانی در جریان تصادفی در آزادراه شهید شوشتری جان خود را از دست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین میش‌مشت، رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی در توضیح این حادثه گفت: ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته، تصادفی در آزادراه شهید شوشتری در پنج کیلومتری شهر ملک‌آباد میان یک دستگاه کامیون و تریلی رخ می‌دهد که سرهنگ دوم سهراب عارفخانی از پلیس‌راه به همراه خودروهای امدادی از جمله اورژانس، هلال‌احمر و آتش‌نشانی در صحنه حاضر می‌شود.

وی افزود: همزمان با انجام اقدامات در جریان این تصادف، در محور مخالف آزادراه، یعنی مسیر ملک‌آباد به مشهد وسایل نقلیه به‌دلیل تجمع خودروهای امدادی کنجکاو شده و توقف می‌کنند. سهراب عارفخانی در حالی‌ که لباس شبرنگ و چراغ لایتر پلیسی به‌همراه داشته، برای حرکت‌دادن خودروهای متوقف شده در حاشیه آزادراه به مسیر مخالف جاده حرکت کرده و در حین عبور از عرض جاده با یک دستگاه پژو ۴۰۵ تصادف می‌کند.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: این خودرو در مسیر ملک‌آباد به سمت مشهد در حرکت بوده و به‌دلیل تصادف و تجمع خودروهای امدادی در آن طرف آزادراه، توجهی به روبه‌روی خود نداشته که منجر به برخورد با نیروی پلیس‌راه می‌شود.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محبوبه خواجه بچه
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
همسرم شهید شدن درحین ماموریت ودرحال انجام وظیفه بودن وبه خاطر مردم بوده که بهترین وباارزش ترین چیز دنیا که زندگیش بود دادوبه شهادت رسید در شب معراج پیامبر ص .انشالله خداخودش کمکمون کنه حداقل پیش شهدا روسفید باشیم وهمه رو شفاعت کنند
حدیث عارفخانی
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
(شهید) شده پدرم نه فوت کرده