صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهرداری مشهد از حمایت کامل مدیریت شهری از خانواده چهارقلوهای تازه به دنیا آمده در این شهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده قبل از تولد این چهارقلوها، با معرفی مادر خانواده به یکی از بیمارستان های خصوصی مشهد تمامی هزینه های زایمان توسط مدیریت شهری پرداخت شد و پس از تولد آنها و نیازشان به قرار گرفتن درون دستگاه مخصوص، شهرداری مشهد هزینه های درمانی آنان را متقبل شد.

سید محسن رهنمایی افزود: مقرر شده است چهارقلوهای مشهدی مدت ۲ سال به صورت رایگان زیرپوشش بیمه تکمیلی شهرداری مشهد قرار گیرند تا در این مدت خانواده آنها نگرانی بابت هزینه های درمانی آنان نداشته باشند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در تلاش هستیم با اخذ مجوزهای لازم حمایت ها و کمک های بیشتری به این خانواده ارائه شود.

پدر چهارقلوهای تازه متولد شده مشهدی از پاکبانان شاغل در منطقه ثامن شهرداری مشهد است و علاوه بر آنها داری یک پسر چهار ساله است.

همچنین  با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی چهار قلو‌های متولد شده از حمایت ویژه این آستان مقدس برخوردار شدند. بر اساس این گزارش علاوه بر تامین هزینه بیمارستان و سایر هزینه‌های جاری این نوزادان به مدت یک سال، هزینه تامین مسکن این خانواده نیز به مدت سه سال توسط آستان قدس رضوی تامین می‌شود.

 چهار قلو‌های مادر ۲۹ساله مشهدی شامل یک دختر و سه پسر روز جمعه ۳۰مهر ماه امسال در بیمارستان سینا در مشهد متولد شدند.حال عمومی مادر و نوزادان مساعد است و خانواده این ۴ قلو‌ها اسامی " اردلان، ارسلان، اردشیر، ارغوان" را برای نوزادان انتخاب کرده اند.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.