صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فیروز کریمی در نطقی ماندگار مدعی شده بعد از ابتلا به کرونا تمام بدهی‌هایش را از یاد برده و فقط طلبکاری‌هایش در ذهنش باقی است. او مدعی است کرونا به حافظه‌اش لطمه وارد کرده است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فیروز کریمی پیش از بازی با استقلال حرف‌هایی عجیب در نشست خبری زد. او دربخشی از صحبت‌هایش مدعی شده بعد از ابتلا به کرونا تمام بدهی‌هایش را از یاد برده و فقط طلب‌هایش در ذهنش باقی است. فیروز کریمی که سابقه‌ای طولانی در بیان چنین جملاتی دارد، می‌گوید: «من مجوز هم دارم که در نشست شرکت نکنم، اما خواستم به شما بی احترامی نشود. مردم باید کرونا را جدی بگیرند. زندگی آدم را فلج می‌کند. با الحمدالله و ان‌شاالله ماشاالله هم درست نمی‌شود. اثراتش ماندگار است. خیلی‌ها که اوایل گرفتند هنوز مشمول تبعاتش هستند. من شب اول ۵درصد ریه‌ام درگیر بود و تا فردا صبحش ۴۰درصد درگیر شد. مردم باید بهداشت را رعایت کنند. باید بگویم که کرونا مقداری به حافظه من صدمه زد که البته به نفعم شد. نمی‌دانم کدام قسمت حافظه من صدمه دید که بدهی‌ها را یادم رفته و فقط طلب‌هایم یادم مانده است! دکتر گفت خداکند ما هم از این کرونا بگیریم!»

کریمی در حالی این اظهارات را به زبان آورده که فردا باید بازی دشواری را مقابل استقلال تجربه کند. آیا او موفق به توقف استقلال خواهد شد؟

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.