صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تغییرات جدید در فرمانداری مشهد

  • کد خبر: ۸۵۹۰
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی اجتماعی و معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مشهد در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، جلسه تودیع و معارفه معاونان سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری مشهد برگزار شد. در این جلسه که با حضور سید محمدرضا هاشمی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد و همچنین فاطمه یاوری، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان رضوی برگزارشد از حیدر خوش‌نیت معاون سابق سیاسی اجتماعی و راحله شریعت‌زاده معاون سابق برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مشهد تکریم شد و احمد ریواده به عنوان معاون سیاسی اجتماعی و شکوه میرشاهی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مشهد معارفه شدند.

در ادامه این مراسم، خوش نیت و شریعت زاده ضمن تشکر از همکاران حوزه معاونت خود و حمایت‌های فرماندار مشهد به بیان عملکرد خود در طول دوره خدمتی پرداختند.

در پایان جلسه به رسم یادبود لوح تقدیری توسط معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد به خوش نیت و شریعت زاده اهدا و از ایشان قدردانی گردید و احکام معاونت سیاسی اجتماعی و برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان مشهد  به آقای ریواده و خانم میرشاهی ابلاغ گردید.

منبع: قدس آنلاین

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.