صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم خانه بسکتبال خوزستان با درخشش مصطفی عبدالوند و دابل دابل مرتضی ماهروزاده نخستین پیروزی فصلش را دشت کرد.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تیم‌های خانه بسکتبال خوزستان و نیروی زمینی ارتش به مصاف هم رفتند.
شاگردان حماد سامری پس از شکست مقابل مدافع عنوان قهرمانی امشب در دیداری کم‌فشار از ابتدا ابتکار عمل را به دست گرفتند و با نمایشی برتر ۷۸ - ۵۹ به برتری رسیدند.
مصطفی عبدالوند با ۱۰ امتیاز و ۱۱ ریباند دابل دابل کرد و با کارایی ۱۹ چهره برجسته میدان بود. مرتضی ماهروزاده هم با ۱۴ امتیاز و ۱۰ ریباند دابل دابل کرد.
آرش ثابتی که همه نگاه‌ها به او بود تنها با ۱۵ امتیاز امتیازآورتربن بازیکن تیمش شد. امیررضا شه‌روش و محسن صیدی هم شب خوبی داشتند.
در تیم نیروی زمینی خشایار علی اکبری ۴۰ دقیقه کامل بازی کرد تا با ۱۸ امتیاز، ۶ ریباند و کارایی ۱۸ چهره موفق شاگردان مبین شکراللهی باشد.
در دیگر دیدار امروزز تیم بسکتبال شهرداری گرگان با درخشش میثم میرزایی و پری پتی با نتیجه ۹۲ - ۶۸ کاله مازندران را شکست داد و به تنهایی به صدر جدول گروه الف تکبه زد.
شهرداری‌در اغلب زمان‌های بازی تیم برتر بود، اما اوج قدرتمنایی مدافع عنوان قهرمانی کوارتر چهارم هویدا شد.
گرگان تا پایان کوارتر سوم ۶۲ - ۵۲ پیش بود، اما در آغاز وقت چهارم دو‌پرتاب ۳ امتیازی پیاپی جمشیدی و کار خوب پای و مظفری اختلاف را به ۱۸ رساند.
هرچند پری پتی مرد کوارتر پایانی بود و امتیازات متعددی گرفت تا سرانجام شهرداری گرگان ۹۲ - ۶۸ برنده شود، اما قهرمان این‌دیدار کسی جز میثم میرزایی نبود.
میثم با ۱۴ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۵ پاس گل ضمن ثبت دابل دابل با کارایی ۲۷ امتیاز چهره برتر میدان شد. رسول مظفری هم یا ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس گل روز خوبی را پشت سر گذاشت. ضمن اینکه جمشیدی با ۲۴ امتیاز، امتیازآورتربن بازیکن میدان شناخته شد.
البته نباید از بازی موثر پتی با ۲۳ امتیاز ۷ ریباند و ۴ پاس گل و کارایی ۲۳ به سادگی گذشت.
در تیم کاله هم امیرحسین یازرلو با ۱۶ امتیاز ۴ ریباند، کارایی ۱۵ و بهترین عملکرد را داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.