صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یک دستگاه پراید و نیسان‌وانت به‌صورت رخ‌به‌رخ در کیلومتر ۴۰ جاده مشهد به کلات حوالی روستای محمدیه با یکدیگر برخورد کردند، در این حادثه ۵ سرنشین خودرو پراید، که تعدادی از آن‌ها معلم بودند و راننده نیسان‌وانت به‌دلیل جراحت به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد سوم علیرضا تقوایی با بیان این مطلب گفت؛ در پی اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و پیشگیری از حریق ایستگاه‌های ۳۸و۴۵ را به محل حادثه در کیلومتر ۴۰ جاده مشهد به کلات حوالی روستای محمدیه اعزام کرد.

ویدئو | تصادف خودروی حامل معلمان در جاده مشهد به کلات



این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد افزود؛ با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، یکدستگاه سواری پراید و خودرو نیسان وانت بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده اند و این حادثه باعث مجروح و محبوس شدن سرنشینان خودرو پراید در داخل وسیله نقلیه گردیده بود که بلافاصله آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه هیدرولیکی محبوسان را از داخل خودرو خارج و تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.


این گزارش می‌افزاید؛ در این حادثه ۵ سرنشین خودرو پراید شامل ۴ خانم و یک آقا که تعدادی از آن‌ها معلم بودند و راننده نیسان وانت بدلیل جراحت به بیمارستان منتقل و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

منبع: سیمانیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.