صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مهدی مهدوی پاسور باتجربه والیبال کشورمان معتقد است سعید معروف هنوز هم می‌تواند در المپیک بعدی و برخی رویداد‌های خاص، به تیم ملی کمک کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، اگر بگوئیم کاپیتان باتجربه تیم والیبال شهداب خوشحال‌ترین بازیکن این تیم پس از برد برابر سایپا و خروج از بحران چند هفته‌ای بود؛ اغراق نکرده ایم. مهدی مهدوی در مورد شرایط این روز‌های شهداب می‌گوید:  راستش همه دلشان می‌خواست بهترین بازی را انجام دهند، اما نمی‌شد، ولی فکر می‌کنم با این برد، شرایط کاملا تغییر پیدا کرده و شهداب واقعی را در بازی با سپاهان و بازی‌های بعد خواهید دید.
او در ادامه گفت: من نزدیک به ۲۰ سال است که در تیم‌های مختلف بازی می‌کنم و به جرأت می‌گویم شهداب از همه و حتی بانک سرمایه تشکیلات بهتری دارد و در تمام عمر ورزشی ام انسان‌هایی شریف‌تر از " شرافت‌ها " ندیدم.
مهدوی گریزی هم به سعید معروف زد و گفت: به تازگی با سعید صحبت کردم و در آمریکاست و بزودی راهی چین خواهد شد. معتقدم هر چند الان باید به جوان‌های خوبی، چون کریمی و رمضانی بیشتر میدان داد، ولی معروف هنوز هم می‌تواند در المپیک بعدی و برخی رویداد‌های خاص، به تیم ملی کمک کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.