صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

درحالیکه قرار بود بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از دقایقی قبل اغاز شود، اما با تصمیم مجموعه ازادی و شرکت توسعه و تجهیز جلوی برگزاری این بازی گرفته شده‌است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در اتفاقی عجیب با اینکه پیش از این قرار بود بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه ازادی از ساعت ۱۸ امروز آغاز شود، هنوز این دیدار شروع نشده‌است.

گفته می‌شود دلیل اصلی تعویق این بازی دعوای میان سازمان لیگ و شرکت نوسازی، توسعه و تجهیز است. این شرکت که وظیفه مدیریت و نگه‌داری از مجموعه ورزشی آزادی را برعهده دارد، به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که برای استفاده تنها از زمین مسابقه باید مبلغی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان و برای استفاده از زمین به اضافه تبلیغات محیطی بیش از ۱ میلیارد تومان بپردازد.

باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرده که توان پرداخت چنین مبلغی را ندارد و حالا در دعوای سازمان لیگ و سازمان توسعه بازی پرسپولیس است که روی هوا رفته و مشخص نیست برگزار خواهدشد یا نه؟

مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی در گفت‌وگو با محمدرضا احمدی مدعی شد: هزینه اجاره ورزشگاه آزادی سیصد میلیون بدون تبلیغات و یک میلیارد و سیصد میلیون تومان با تبلیغات است و استقلال در هفته گذشته این مبلغ را پرداخت کرده بود.

به روزرسانی:

با دستور سجادی، بازی پرسپولیس و نفت برگزار می‌شود!

با ورود دکتر سجادی، وزیر ورزش و جوانان به این مساله، قرار شد بازی با اندکی تاخیر از لحظاتی دیگر آغاز شود!

عکس ورزشگاه آزادی در لحظه برگزاری بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان!

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.