صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان و نظم آوران سیرجان به پیروزی رسیدند.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان با درخشش کریس اوانز و در دومین غیبت پیاپی پری پتی، نیروی زمینی را شکست داد.
بازی با درخشش امیر صدیقی و ۵ امتیاز او آغاز شد. شنتیا آقاکوچکی سبد اول نیروی زمینی را ۳ امتیازی گرفت. کار خوب علی‌اکبری بازی را به تساوی کشید و خود پویا پس از سبد نجفی، نیرو را با ۳ امتیازی پیش انداخت. نجفی در شهرداری و خشایار در نیروی زمینی خوب کار می‌کنند، اما شهرداری با ریاعی و جعفری به ۲۰ می. رسد. ۳ امتیازی پوریا غنودی هم نیروی زمینی را به ۱۶ می‌رساند.
۳ امتیازی سجاد پذیرفته سبد اول وقت دوم است. او به اتفاق اوانز و ریاعی مقابل بازی موثر یخچالی، محمدی و رضا صباغ برتری ۲۱ - ۱۷ کوارتر دوم را رقم می‌زند تا شهرداری ۴۱ - ۳۳ پیس بیفتد.
دوئل یخچالی و اوانز در کوارتر سوم حساب را ۵۹ - ۴۹ کرد. مقاومت نیروی زمینی در کوارتر چهارم با خشایار و یخچالی ادامه داشت، اما شهرداری گرگان موفق شد با درخشش اوانز ۷۸ - ۶۶ به پیروزی برسد و در صدر گروه الف باقی بماند.
دردیگر دیدار تیم نظم‌آوران سیرجان با درخشش آنتون پونکراشف ۷۵ - ۶۳ پالایش نفت آبادان را شکست داد.
پونکراشف سبد اول بازی را گرفت و احسان دلیرژهان در بازگشت خود به ترکیب نفت تلافی کرد. رضا رنجبر با ۳ امتیازی خود نفت را پیش انداخت. درخشش احسان دلیرزهان و طاهرخانی بازی را به تعادل کشید.
کوارتر دوم رنجبر و به ویژه تقی‌لو امتیازات خوبی می‌گیرند و این طرف پونکراشف همچنان مهارناپذیر است. مسعود سلیمانی در دقیقه پایانی ۴ امتیاز پیاپی برای سیرجان می‌گیرد، اما ۳ امتیازی احسان دلیرزهان نفت را ۴۲ - ۴۰ برنده به رختکن می‌فرستد.
در آغاز نیمه دوم رنجبر سبد اول را می‌گیرد، اما طاهرخانی جبران می‌کند و شهریان ۳ می‌زند. نفت با اسماعیلی و احسان و تقی‌لو به ۵۲ می‌رسد، اما ران ۱۱ امتیازی نظم‌آوران با خارجی‌هایش و شهریان برتری ۶۰ - ۵۲ سیرجان را در پی دارد.
کوارتر چهارم با درخشش سلیمانی آغاز می‌شود و نظم‌اوران با وجود تلاش مهدی اسماعیلی، تقی‌لو و سایر نفتی‌ها ۷۵ - ۶۳ برنده می‌شود تا نظم‌آوران نفت را دبل کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.