صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر تیم والیبال لبنیات هراز آمل معتقد است اگر قرار باشد اتحادیه باشگاهها در والیبال شکل بگیرد، نباید جنبه صوری داشته باشد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیمداری در سطح باشگاه‌های والیبال کشور در مسیری پرسنگلاخ گام برمی دارد. مدیران باشگاه معتقدند که تبدیل به عابربانک این رشته شده اند، اما در پروسه تصمیم گیری هیچ دخالتی ندارند. آن‌ها با اشاره به مسابقات حرفه‌ای در سراسر دنیا بر این باورند که وقت آن فرا رسیده است که دارای تشکیلاتی شده و تحت عنوان اتحادیه باشگاهداران در سرنوشت سرمایه گذاری‌های خود دخیل باشند.
انوشیروان دادگر، مدیر باشگاه لبنیات هراز آمل در خصوص لزوم تشکیل اتحادیه باشگاه‌ها گفت: شکل گیری اتحادیه خوب و ضروری است، اما باید ببینیم قرار است چه خروجی داشته باشد. الان اتحادیه باشگاه‌های فوتبال در ایران سال‌ها که تشکیل شده نه نقش چندانی در تصمیمات کلان دارد، نه قدرت مشورتی دارد نه قدرت اجرایی. اگر قرار باشد اتحادیه باشگاه‌ها در والیبال شکل بگیرد، نباید جنبه صوری داشته باشد، چون در آن صورت باعث وهن باشگاه‌ها و مدیرانش می‌شود. تا وقتی فدراسیون والیبال به این نتیجه نرسد که اتحادیه باشگاه‌ها می‌تواند باعث پیشرفت والیبال شود و اتحادیه به منزله از دست دادن منزلت و قدرت فدراسیون نیست، شکل گیری آن فایده‌ای ندارد.
مدیر تیم والیبال لبنیات هراز آمل در ادامه گفت: متاسفانه در والیبال بین باشگاه‌ها و سازمان لیگ همگرایی چندانی وجود ندارد و امور به صورت دستوری پیش می‌رود و این اصلا منطقی نیست. به شخصه معتقدم اگر قرار است اتحادیه باشگاه‌ها تشکیل شود، اما نقش فرمالیته داشته باشد و همچنان تصمیمات بصورت یک شب گرفته شود و دیکته شود، تشکیل نشدنش بهتر از تشکیل شدنش است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.