صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با نرخ ۱۵ درصد و دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه به منظور تأمین و رفع نیاز‌های ضروری بازنشستگان آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با امضای تفاهم‌نامه میان صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها با بانک‌های تجارت و ملت، پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با نرخ ۱۵ درصد و دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه به منظور تأمین و رفع نیازهای ضروری بازنشستگان آغاز شد.

محمد ابراهیم آقابابائی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها با اشاره به اجرایی شدن این طرح در راستای حفظ کرامت بازنشستگان و توجه به معیشت آنان که مهم‌ترین دغدغه صندوق بازنشستگی بانک‌هاست، گفت: صندوق بازنشستگی بانک‌ها ٥ درصد از سود تسهیلات را تقبل کرده و تنها ١٠ درصد توسط بازنشستگان بانک‌ها پرداخت می‌شود.  

آقابابائی ضمن قدردانی از بانک‌های تجارت و ملت برای پیشگام شدن در ارائه این تسهیلات، ابراز امیدواری کرد که سایر بانک‌های مشترک نیز برای ارائه این خدمت، اعلام آمادگی کنند.

یادآور می‌شود که پیشنهاد ارائه این تسهیلات از سوی صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها به تأیید هیأت امنای این صندوق رسیده و شورای هماهنگی بانک‌ها نیز آن را مصوب کرده است. همچنین در حال حاضر، مذاکرات میان صندوق و سایر بانک‌های مشترک جهت عقد تفاهم‌نامه و اجرایی شدن ارائه این تسهیلات به بازنشستگان آن بانک‌ها نیز ادامه دارد.

منبع: ایسنا


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
رضا
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
اینهااگه زورشون برسه حقوق بازنشیتهاراقطع می کنندکی به فکربازنشتسه هست چهارملیون حقوق به مامی دهندانگارصدقه می دهند۳۰سال بهترین دو ران عمرمون طلف کردیم هیچ هیچ
ناشناس
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
بقیه کارکنان ادم نیستند بعد میگن چرا معلمان اعتراض میکنند
عبداله
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
بازنشسته توان پرداخت این وام را ندارد که باعث رفاه انها شود همسانسازی را زودتر انجام دهید که خواسته ی واقعی انهاست و هرگز ساکت نمیشوند تا حصول ان
ناصرخان
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
چرا فقط بازنشستگان بانکها مگر دیگر بازنشستگان انسان نیستند تاکی باید شاهد اینگونه تبعیض وبی عدالتی درکشورباشیم
احمد
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
حداقل همون تیتر مینوشتید برای کارکنان بازنشسته بانکها....بانکی ها کم از یود وام و دیرکرد کمر شکن وامها خوردن..اینم روش...
غریبالغربا
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
چرا فقط بازنشستگان بانکها . بقیه بازنشستگان نیاز مالی ندارند