صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خودروی بنتایگا هیبرید ارتقا یافت + جزئیات

  • کد خبر: ۹۳۲۷۹
  • ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
بنتایگا هیبرید دارای موتور کوچک بنزینی ۳.۰ لیتری بوده که در نسخه ارتقا یافته خود با باتری لیتیوم یونی که ۱۳.۳ کیلو وات قدرت دارد، کار می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بنتایگا هیبرید دارای موتور کوچک بنزینی ۳.۰ لیتری بوده و در نسخه ارتقا یافته، این خودرو با باتری لیتیوم یونی که  ۱۳.۳ کیلو وات  قدرت دارد، به بازار عرضه می‌شود. این خودرو دارای کابل‌های ضخیم و روشن است که  با ولتاژهای  بالا به یکدیگر متصل می‌شوند.

براساس گزارش‌ها، خودروی بنتایگا هیبرید برقی بوده و در آزمایشگاه‌ co294gm مورد بررسی قرار گرفت تا برای رضایت و جلب مشتریان قابلیت‌های ظاهری و موتوری آن تغییر کرده و ارتقا یابد.گفته شده پیش از آزمایش‌ها این خودرو برقی به شدت ضعیف بوده به همین علت طراحان درصدد ارتقا اتومبیل Hybrid بر آمدند. به گفته مشتریان این خودرو، سرعت بنتایگای برقی ۰.۸ ثانیه و با شتاب ۰-۶۲ مایل بر ساعت است.

شرکت خودروسازی  P&A Wood در سال ۱۹۶۷ توسط برادران پل و اندی وود  شروع به کار کرد. این دو برادر در اوایل کار خود برای جذب و رضایت مشتریان، تخفیف‌های بسیاری را به مشتریان عرضه می‌کردند. نسل دوم خودروی بنتایگا هیبرید ۲۰۲۱ پس از ارتقا توانسته با برخی از خودروهای اروپایی رقابت کرده  و بتوانند جایگاه خود را میان علاقمندان اتومبیل تثبیت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.