صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: تا ماه آینده در همه ناوگان سواری کرایه‌های عمومی بین شهری در این استان سامانه پیمایش سنج نصب خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم نصری افزود: سهمیه سوخت سواری‌های کرایه عمومی بین شهری با پلاک "ع" به میزان ماهانه ۷۵۰ لیتر برای ناوگان تک‌سوز و ۴۵۰ لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص می‌یابد.
وی ادامه داد: سهمیه بنزین شش روز پایانی آبان‌ماه و همچنین آذرماه این ناوگان تا ابتدای آذرماه امسال در کارت سوخت آن‌ها شارژ می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: این سهمیه، سهمیه پایه است و متناسب با مسافتی که سواری‌های عمومی بین شهری در استان طی خواهند کرد و با سامانه پیمایش سنج مشخص می‌شود سهمیه نهایی سوخت این ناوگان در کارت سوخت آن‌ها شارژ می‌شود.
نصری افزود: سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی حمل کالا و مسافر گازوئیل است و با توجه به اینکه قیمت این سوخت افزایش نداشته است لذا هیچ افزایش قیمتی در هزینه حمل کالا و مسافر نباید وجود داشته باشد لذا هر گونه افزایش قیمت در این خصوص تخلف است.
وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف و افزایش قیمت در حمل و نقل عمومی بار و مسافر جاده‌ای را به سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.shahrah.mrud.ir، سامانه "سامد" با تلفن ۱۱۱، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۵۲۵ و تلفن‌های ۳۸۵۱۹۵۰۲ برای حمل و نقل مسافری، ۳۳۱۵۸۵۴۱ برای حمل و نقل کالا و تلفن ۳۳۴۱۱۰۰۰ برای موضوعات راهداری گزارش کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.