صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیشنهاد مذاکره فریب آمریکاست

  • کد خبر: ۹۳۸
  • ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۵
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس، جمعی از قضات و کارکنان قوه قضائیه: پیشنهاد مذاکره فریب آمریکاست

حضرت آیت ا... خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز گذشته در دیدار رئیس، مسئولان و جمعی از قضات و کارکنان قوه قضائیه، «عدالت» را محور اساسی دستگاه قضا خواندند و با ابراز خرسندی از اقدام رئیس قوه در تهیه برنامه ای خوب برای ایجاد تحول در این دستگاه، «اجرای زمان بندی شده، شجاعانه و متکی بر روش های مبتکرانه این برنامه» را کاملا ضروری برشمردند.
ایشان همچنین در این دیدار، تحریم های آمریکا را ظلمی بارز به ملت ایران خواندند و تأکید کردند: ملت مظلوم اما در عین حال مقتدر ایران، به فضل الهی، همچنان مثل کوه می ایستد و با قوت به حرکت خود ادامه می دهد و به همه مقاصد مورد نظرش دست می یابد.آیت ا... خامنه ای پیشنهاد مذاکره آمریکا را یک «فریب» خواندند و خاطرنشان کردند: دشمن وقتی نتوانسته با فشار به هدفش برسد، با تصور سادگیِ ملت ایران، پیشنهاد مذاکره می دهد و می گوید ملت ایران باید پیشرفت کند؛ البته این ملت حتما پیشرفت خواهد کرد اما بدون شما و به شرطی که شما نزدیک نشوید.
رهبر انقلاب هدف اصلی پیشنهاد آمریکا برای مذاکره را «خلع سلاح ملت و حذف عوامل اقتدار ایران» خواندند و خاطرنشان کردند: آمریکایی ها اکنون با وحشت از عوامل اقتدار ملت ایران، می ترسند جلو بیایند؛ بنابراین می خواهند با مذاکره، این اسلحه و عامل اقتدار را از دست ایران بگیرند تا هر بلایی می خواهند سر ملت بیاورند.
ایشان افزودند: اگر در مذاکرات حرف او را قبول کردی پدر ملت در می آید و اگر قبول نکردی، همین فضاسازی های سیاسی، تبلیغات و فشارها ادامه خواهد یافت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.