صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هفته ۲۱ لیگ برتر انگلیس از ساعاتی دیگر با برگزاری دیدار منچسترسیتی و آرسنال آغاز خواهدشد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته ۲۱ لیگ برتر انگلیس از عصر امروز آغاز خواهدشد و در حساس‌ترین رقابت، منچسترسیتی باید به مصاف آرسنالی برود که در دور رفت رقابت‌ها با ۵ گل مقابل شاگردان پپ در هم کوبیده شد.

این دیدار از ساعت ۱۶ امروز آغاز خواهدشد. منچسترسیتی با توجه به نتایج ضعیف اخیر چلسی و لیورپول با حاشیه امنیت مناسبی در صدر جدول جزیره قرار گرفته و برد در این مسابقه می‌تواند خیال گواردیولا را حتی از قهرمانی در این فصل هم راحت کند.

آرسنال با ۳۵ امتیاز در رده چهارم است و منچسترسیتی با ۵۰ امتیاز صدرنشین است.

تاتنهام هم امروز از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف واتفورد می‌رود. لندنی‌ها که با کونته جان تازه‌ای گرفته‌اند امیدوارند امروز هم برنده از زمین خارج شوند تا شانسشان را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهند.

در دیگر دیدار حساس امروز وستهم از ساعت ۲۱ به مصاف کریستال پالاس می‌رود. دیدار تیم‌های نوریچ و لسترسیتی نیز به دلیل ابتلای تعدادی از بازیکنان دو تیم به کرونا لغو شد.

فردا نیز در حساس‌ترین بازی هفته لیورپول و چلسی به مصاف هم خواهندرفت. این دیدار از ساعت ۲۰ آغاز خواهدشد. در دور رفت دیدار دو تیم با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید، آن هم در شرایطی که ریسه جیمز، مدافع چلسی از دقیقه ۴۵ نیمه نخست اخراج شد و شاگردان توخل ۱ نیمه در آنفیلد و زیر فشار تماشاگران دوام آوردند.

لیورپول با شکست هفته قبل مقابل لسترسیتی ۴۱ امتیاز دارد و با ۱ بازی کمتر نسبت به منچسترسیتی در رده سوم جدول قرار دارد. چلسی نیز با ۴۲ امتیاز در رده دوم است.

در دیگر دیدارهای روز یکشنبه، اورتون با برایتون، برنتفورد با استون ویلا و لیدزیونایتد با برنلی رودررو خواهندشد.

منچستریونایتد نیز آخرین دیدار این هفته را روز دوشنبه از ساعت ۲۱ در برابر وولوز برگزار خواهدکرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.