صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم خانه بسکتبال خوزستان در غیاب حماد سامری سرمربی اش مقابل مس کرمان شکست خورد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تیم مس کرمان با برتری ۹۴ - ۵۵ مقابل خانه بسکتبال خوزستان، علاوه بر صعود یک‌پله‌ای، شکست دور رفت را هم جبران کرد.
شوماکف سبد اول بازی را ۳ امتیازی گرفت و مصطفی عبدالوند هم سبد اول خوزستان را گرفت. ران ۱۰ امتیازی کاردوست، ترابی‌خواه، شوماکف و ویلیامز، نتیچه را ۱۳ - ۲ کرد. دو‌پرتاب ۳ امتیازی پیاپی از عبدالوند و در ادامه خود اوست که خوزستان را به ۱۰ می‌رساند. آنطرف مس با کاردوست و ویلیامز به ۲۰ می‌رسد. پس از امتیازگیری کاردوست و ویلیامز آرش ثابتی دستش به سبد می‌رسد. ۳ امتیازی ترابی‌خواه را شه‌روش جواب می‌دهد تا نتیجه ۲۷ - ۱۶ به سود می‌شود.عبدالوند کوارتر دوم ۴ امتیاز پیاپی می‌گیرد. کیومرث رومیانی هم اینطرف دو سبد پیاپی می‌گیرد، اما مس با بازی خوب کاردوست ۴۶ - ۲۸ برنده به رختکن می‌رود.
کوارتر سوم ثابتی ۷ امتیاز می‌گیرد، اما کرمانی‌ها با بازی خوب مرادیان کنار کاردوست و پرتاب‌های پیرامونی فلاحت و ویلیامز ۶۹ - ۳۸ پیشند.
۸ امتیاژ بهنام پیام در آغاز کوارتر چهارم، روحیه خوزستان اندکی بهتر می‌کند، اما آن‌طرف رامین میرزایی چند امتیاز می‌گیرد و شوماکف هم بهتر بازی می‌کند. ۳ امتیازی نجفی را حسن‌زاده جواب می‌دهد. ثابتی ۴ امتیاز دیگر می‌گیرد، ولی منصوری سبد آخر بازی را برای مس می‌گیرد تا شاگردان محمدرضا اسلامی ۹۴ - ۵۵ برنده شوند و شکست دور رفت را جبران کنند.
اصغر کاردوست (۱۹:۲۰ دقیقه) با ۱۹ امتیاز و ۱۱ ریباند دابل دابل کرد و با کارایی ۲۷ چهره برجسته میدان بود. او امتیازآورتربن بازیکن میدان هم نام گرفت.
کیومرث رومیانی (۲۳:۳۹ دقیقه) با ۱۵ امتیاز، ۸ ریباند و کارایی ۱۷ روز خوبی داشت.
مصطفی عبدالوند (۲۵:۳۰ دقیقه) با ۱۵ امتیاز و ۱۱ ریباند دابل دابل کرد و با کارایی ۱۴ موثرترین بازیکن خوزستان بود.
آرش ثابتی (۴۰ دقیقه کامل) با ۱۶ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۱۰ دیگر بازیکن نسبتا موفق خوزستان بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.