صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

راه‌اندازی سامانه الکترونیک بازارهای میوه شهرداری

  • کد خبر: ۹۴۴۸
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد: سامانه الکترونیک بازار‌های میوه شهرداری مشهد که از بازار‌های ثابت به شمار می‌روند، با هدف ارتقای سطح نظارت، یکپارچه‌سازی نرخ‌گذاری، شفافیت مالی و تسهیل و تسریع امور اجرایی مربوط به این بازار‌ها راه‌اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری، محمدجواد رجائیان بیان کرد: با بهره‌گیری از این سامانه، نرخ میوه‌ها و سایر اقلام ارائه‌شده در بازار‌های روز شهرداری مشهد به صورت متمرکز و روزانه در این سیستم قرار می‌گیرد و ترازو‌های موجود در مراکز فروش که به این سامانه متصل هستند، به صورت آنلاین و خودکار، محاسبه قیمت میوه‌ها را بر مبنای نرخ مصوب بارگزاری‌شده در سامانه انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: چنین فرایندی موجب می‌شود زمینه اشتباه یا گران‌فروشی در محاسبه نرخ اقلام خریداری‌شده از بین برود و با توجه به یکسان بودن قیمت‌ها در تمامی ۱۵ بازار میوه و تره‌بار شهرداری در شهر، شهروندان با اطمینان خاطر بیشتری به خرید از بازار‌های روز شهرداری بپردازند.

رجائیان افزود: از دیگر مزایای سامانه الکترونیک بازار‌های ثابت شهرداری، امکان دریافت گزارش‌های کمی و کیفی جامع و دقیق درباره اقلام فروخته‌شده در بازارهاست تا با شناسایی نیاز‌ها و سلایق شهروندان، زمینه خدمت‌رسانی بهتر و تأمین بموقع نیاز‌های آن‌ها فراهم شود.
مدیرعامل سازمان فاوا همچنین با اشاره به تسهیل مبادلات مالی میان شهرداری و بازار‌های ثابت از این طریق گفت: با اطلاعات به‌دست‌آمده از این سامانه، امور مالی میان شهرداری و بازار‌ها نیز با سهولت و دقت بیشتری انجام می‌گیرد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.