صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سقوط اکسون به قعر جدول لیگ برتر بسکتبال

  • کد خبر: ۹۴۶۹۵
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
در ادامه رقابت های لیگ برتر مس رفسنجان از سد اکسون هم گذشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های لیگ برتر تیم بسکتبال صنعت مس رفسنجان در وقت اضافه ۷۴ - ۷۰ اکسون را شکست داد.
تلاش دو تیم در پایان ۱۰ دقیقه چهارم، تساوی در امتیاز ۶۲ بود. با آغاز وقت اضافه، رضا مرادی سبد اول را برای اکسون می‌گیرد. رحیمیان با دو پرتاب آزاد بازی را به تساوی می‌کشد و یعقوب شلوشی مس را پیش می‌اندازد.
بهشاد در حمله اکسون بازی را در ۶۶ مساوی می‌کند، اما آلانی مور بازهم مس را پیش می‌اندازد و رحیمیان هم یک پرتاب آزاد موفق می‌زند. امیرحسین رضایی‌فر اختلاف را به حداقل می‌رساند، اما مور پشت خط پرتاب آزاد هم بی‌اشتباه است.
بهشاد روی پاس پویا حقی اکسون را به ۷۰ می‌رساند و مس تنها یک امتیاز برتری دارد. در ۱۷ ثانیه به پایان خطای کیارش شعبانیان روی مجید رحیمیان دو پرتاب و ذو امتیاز طلایی برای رحیمیان و مس دارد.
همه امید اکسون به این حمله آخر بود، اما ترن‌اوور بهشاد و تیزچنگی مور، در نهایت خطای کیارش، مور و مس را به یک امنیاز دیگر می‌رساند تا رفسنجان با برتری ۷۴ - ۷۰ رقابت‌های فصلی را با رتبه سوم گروه ب تمام کند و اکسون موقتا به قعر جدول می‌رود.
مجید رحیمیان (۴۵ دقیقه کامل) با ۲۷ امتیاز،۶ ریباند، ۵ پاس گل و ۲ توپ‌ربایی امتیازآورتربن بازیکن میدان شد و با کارایی ۲۸ برترین بازیکن مس بود.
یعقوب شلوشی (۳۹:۰۱ دقیقه) با ۱۹ امتیاز، ۹ ریباند، یک پاس گل، ۲ توپ‌ربایی و کارایی ۲۶ دیگر بازیکن موثر مس رفسنجان نام گرفت.
امیرحسین رضایی فر (۴۵ دقیقه کامل) با ۱۸ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۴ پاس گل دابل دابل گرد و با کارایی ۳۲ موثرترین بازیکن میدان بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.