صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

این روز‌ها درباره پرونده‌های مالی و اخلاقی برخی کاندیداهای فدراسیون بسکتبال حرف های زیادی به گوش می رسد و در چنین شرایطی وسواس به خرج دادن نهاد‌های مربوطه در تائید کردن کاندیداها اتفاق خوب و مثبتی است.

سعیده فتحی/شهرآرانیوز،در حالیکه چند روز پیش محمدرضا صالحیان سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال با اطمینان از برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون در تاریخ ۱۹ دی ماه صحبت کرده بود، اما چند ساعت از مصاحبه او نگذشته از وزارت ورزش و جوانان خبر آمد که انتخابات فدراسیون بسکتبال هم به تعویق افتاده و تاریخ آنهم فعلا مشخص نیست!
صالحیان که در حال حاضر دبیر مجمع بسکتبال نیز هست الان خود با یک مشکل اساسی روبروست. او در تاریخ یکم خردادماه به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب شد و طبق عرف معمول سرپرستی ها تا ۶ ماه رامین طباطبایی باید حکم دبیری را برای او یا فرد دیگری بزند که تا امروز این اتفاق رخ نداده است. حال با توجه به گذشت ۷ ماه از حکم سرپرستی صالحیان این سوال مطرح است که حضور این فرد در فدراسیون بسکتبال قانونی است؟ اگر نیست او چطور می‌تواند همچنان دبیر مجمع هم باشد؟
این در حالی است که در همان خردادماه رئیس فدراسیون در مصاحبه‌هایی که داشت اعلام کرده بود قصد دارد یکی دوماه با صالحیان کار کند و پس از آن درباره وضعیت او تصمیم خواهد گرفت، اما با گذشت ۷ ماه هنوز تصمیمی درباره این پست گرفته نشده است! البته از این هم نباید گذشت که صالحیان چهارمین نفری است که در دوره ریاست طباطبایی بر روی صندلی دبیری فدراسیون نشسته است. پیش از او علی توفیق، مسعود عماری و شبنم کلاهی نیز دبیر فدراسیون طباطبایی بوده اند. این بی ثباتی در تمام بخش های فدراسیون در دوره ریاست این فرد دیده شده که یکی از معضلات اساسی مدیریت طباطبایی بر بسکتبال بوده است.
به هر حال ۲۳ دی ماه دوره ۴ ساله ریاست طباطبایی بر بسکتبال هم تمام می‌شود و به احتمال زیاد بعد از آن برای فدراسیون بسکتبال سرپرست خواهند گذاشت و انتظار می‌رود در چنین شرایطی بالاخره تکلیف صالحیان هم از سوی وزارت ورزش مشخص شود.
این طور که شنیده می‌شود دلیل تعویق انتخابات هم نهایی نشدن صلاحیت نامزدهاست و از قرار معلوم یک نفر هنوز تائید صلاحیت نشده و اگرچه سخت به دنبال تائید گرفتن است، اما نهاد‌های مربوطه می‌خواهند مو را از ماست بیرون بکشند که اتفاق خوب و مثبتی است. بدون شک جامعه بسکتبال هم از نهاد‌ها و بالاخص وزارت ورزش انتظار دارد کاندیدا‌هایی را تائید کنند که بدون مشکل هستند تا این خانواده بتواند به آن‌ها اعتماد کند.
همانطور که می‌دانیم بدون دلیل کسی محاکمه یا مواخذه نمی‌شود و حتما نهاد‌های مربوطه برای تائید کردن افراد به دقت پرونده‌های آن‌ها را بررسی می‌کنند، پس باید صبوری کرد تا نظر نهایی مسئولان اعلام رسمی شود.
البته از قدیم هم گفته اند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها! این روز‌ها درباره پرونده‌های مالی و اخلاقی عده‌ای حرف‌های زیادی به گوش می‌رسد، اما بازهم باید صبر کرد و دید که مسئولان در نهایت چه تصمیمی برای این افراد می‌گیرند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.