صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در پی تصادفات جاده‌ای ۴۸ ساعت گذشته در جاده‌های استان رخ داد

مرگ ۴ نفر به دست غول آهنی

  • کد خبر: ۹۵۸۳
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
محمد حسن سیرجانی - سوانح رانندگی همچنان در گرفتن جان هم وطنانمان در جاده‌ها یکه تازی می‌کند و با وجود یکسری از مشکلات زیرساختی در جاده‌ها و معابر شهری، رانندگانی نیزهستند که با بی احتیاطی بروز این حوادث مرگ بار را رقم می‌زنند. درست مثل ۳ حادثه رانندگی ۴۸ ساعت گذشته که جان چند نفر را در جاده‌های خراسان رضوی گرفت و چند نفر دیگر را هم روانه بیمارستان کرد.
یکی از این حوادث در جاده مشهد به نیشابور اتفاق افتاد که در آن ۳ دستگاه خودروی سواری پراید با یکدیگر برخورد کردند. با اعلام این تصادف تیمی از مأموران انتظامی، پلیس راه و امدادی شهرستان نیشابور خود را به محل حادثه رساندند. بررسی‌های اولیه این تصادف جاده‌ای نشان از مصدومیت ۹ سرنشین ۳ خودروی پراید داشت که امدادگران پس از رهاسازی این افراد و پس از اقدامات اولیه پزشکی آن‌ها را به مرکز درمانی انتقال دادند.

انحراف به چپ مرگ
تصادف بعدی در یکی از محور‌های روستایی شهرستان سرخس اتفاق افتاد که در آن یک دستگاه تانکر حمل آب با یک سواری پراید برخورد کرده بود. در این حادثه متأسفانه ۴ نفر از سرنشینان پراید به دلیل شدت صدمات وارده جان خود را از دست دادند و ۲ نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستانی در شهرستان سرخس شدند. بر اساس گزارش اعلام شده از سوی کارشناسان پلیس راه علت شکل گیری این تصادف مرگ بار انحراف به چپ از سوی تانکر حمل آب و تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

واژگونی سمند در داورزن
سومین حادثه هم در نزدیکی شهرستان داورزن رخ داد که در آن یک دستگاه خودروی سواری سمند به علتی نامشخص پس از انحراف از مسیر اصلی در شانه خاکی جاده واژگون شد. با اعلام این حادثه و حضور مأموران انتظامی، امدادی و پلیس راه بررسی‌های اولیه انجام و مشخص شد که ۴ سرنشین خودروی سمند در اثر ضربات وارده مصدوم و داخل اتاق این سواری محبوس شده اند.
امدادگران بلافاصله با استفاده از تجهیزات امدادی خود مصدومان را رهاسازی کردند و تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ دادند.
علت حادثه پس از انجام بررسی‌های میدانی از سوی کارشناسان پلیس راه بی توجهی به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده بیان شده است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.