صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد درخصوص نحوه سرویس دهی خط ۸۳۰

پیام شهروند:

از شهردار مشهد می خواهم کمبود اتوبوس در خط ۳ بی آرتی را به صورت ضربتی برطرف کند. صبح‌ها و در پیک صبحگاهی، اتوبوس های این خط از مبدأ شرق در بولوار حُر، با تعداد زیادی مسافر مواجه است که اغلب کارگر هستند و باید به محل کار خود برسند.

آن قدر تعداد مسافران زیاد است که کار به ایستگاه دوم هم نمی رسد و در همان ایستگاه اول کل اتوبوس پر از مسافر می شود و در ایستگاه های بعدی امکان بازشدن در وجود ندارد. تعداد زیادی از مسافران هم اصلا ماسک نمی زنند.


پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی:

به استحضار شهروند محترم می رساند خط ۸۳۰ با ۴۸ دستگاه اتوبوس فعال و میانگین سرفاصله ۵ دقیقه در حال سرویس دهی به شهروندان محترم می باشد.

لیکن به دلیل ترافیک طول مسیر علی الخصوص در بلوار حر و مصلی سر فاصله خط افزایش می یابد. در پایان از شهروند محترم تقاضا می گردد در صورت افزایش سر فاصله در مسیر خط، مراقب را با ذکر مشخصات دقیق (تاریخ، بازه زمانی و استگاه محل انتظار) به شماره تلفن ۳۳۲۳۵ اداره بازرسی سازمان، اعلام نمایید تا امکان رسیدگی دقیق تر فراهم باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.