صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس جمهور با تأکید بر دعوت و تبیین خوبی‌ها و نهی از زشتی‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی درمقابل صحنه سازی، شایعه پراکنی و فضاسازی‌های تحریف آمیز بیان کرد: امروز دشمن به دنبال ادامه تحریم با تحریف است. در مقابل تحریف و برای غلبه بر آن باید تبیین درست انجام شود و در این راستا شورای هماهنگی از جایگاه حساس و مهمی برخوردار است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید ابراهیم رئیسی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با گرامیداشت یاد امام (ره) بزرگوار و شهدای عالی قدر انقلاب اسلامی، بیان کرد: جریان تحریف و شایعه ساز با فضاسازی‌های کاذب به دنبال ایجاد انحراف در مسیر اصلاح و تحول است. شرط موفقیت در این میدان صلابت، ایستادگی و حرکت براساس برنامه ریزی دقیق و آگاهانه است.

رئیس جمهور بر ضروت ایجاد تحول در همه دستگاه‌ها و نهاد‌های کشور از جمله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأکید کرد و گفت: امروز تحول در همه دستگاه‌ها یک نیاز ضروری است.
رئیسی افزود: مأموریت اصلی و محوری همه دستگاه‌های کشور، ایجاد تحول و تلاش برای تبیین دستاورد‌ها در راستای نشاط و امیدآفرینی در جامعه است.

رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت حرکت در مسیر نورانی خط امام (ره) بیان کرد: بهترین تبیین کننده خط امام (ره)، رهبری عزیز هستند. خط امام (ره)، نجات بخش کشور است و هر جا به این خط نورانی و شاخص‌ها توجه شده، آنجا حوزه موفقیت ما بوده است.

رئیسی با بیان اینکه مراسم دهه فجر و ۲۲ بهمن درحقیقت بازخوانی جریان انقلاب اسلامی است، گفت: امروز مردم می‌خواهند نهاد‌های برخاسته از اراده آن‌ها در دولت و مجلس، عقب ماندگی‌ها را جبران کنند. ناترازی با شاخص‌های اصلی انقلاب اسلامی، مردم را رنج می‌دهد و انتظار دارند همه دستگاه و نهاد‌ها در تراز انقلاب اسلامی در مسیر رفع مشکلات و پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت ایجاد و تقویت روحیه امید در بین مردم، گفت: دشمنان تلاش بسیار زیادی برای ایجاد یأس و ناامیدی انجام می‌دهند و در این راستا بیان اقدامات انجام شده و طرح‌هایی که برای اجرا وجود دارد، می‌تواند موجب افزایش امید در مردم باشد.

وی افزود: امروز هر حرکتی در جهت امیدآفرینی در مردم، حرکت در جهت راهبرد جمهوری اسلامی ایران است و هر حرکتی در جهت ایجاد یأس و ناامیدی، حرکت در جهت راهبرد دشمن می‌باشد.

رئیسی بر اهمیت مردمی کردن مناسبت‌های دینی و ملی به ویژه ایام دهه فجر تأکید کرد و گفت: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران، آن است که مبتنی بر اراده و رأی مردم شکل گرفته است و حرکت می‌کند و مردم در همه امور محوریت دارند. ۲۲بهمن جلوه امید در مردم و قله و جلوه تحول است که باید تداوم یابد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.