صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم والیبال شهرداری ورامین در حالی مقابل شهرداری گنبد به میدان خواهد رفت که طبق گفته سرمربی آنها بازیکنان شان درگیر کرونا هستند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ساسان خداپرست سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین دل پری از شرایط این روز‌ها لیگ برتر والیبال دارد و می‌گوید: چند روز پیش درخواستی به فدراسیون بابت بازیکنان کرونایی تیم دادیم که قبول کردند، بازی تیم ما ده روزی به تعویق بیفتند، اما یکباره زیر حرفشان زدند و گفتند باید بازی با گنبد برگزار شود! ما ماندیم و مشکلات و در نهایت تیم را با چند ماشین شخصی راهی گنبد کرده ایم.
او در ادامه می‌گوید: بازی‌های لیگ را دو هفته بخاطر حضور فرمایشی یک تیم به باشگاه‌های جهان تعطیل کرده اند و حالا که پای سلامتی کل بازیکنان لیگ در میان است، می‌گویند امکانش نیست! حالا ما هم مجبور به استفاده از بازیکنان مریضیم.
خداپرست در ادامه درباره بازی امروز مقابل شهرداری گنبد نیز می‌گوید: هفته قبل پبکان را با داشتن ۹ بازیکن برده ایم و امروز تنها با ۳۰ درصد توان در این بازی حاضر می‌شویم و با این وجود ناامید نیستیم و سعی خواهیم کرد بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.
او در خصوص شانس حضور این تیم در پلی آف هم می‌گوید: بی شانس نیستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به این مرحله صعود کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.