صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی گفت: مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استقلال و آزادی پیدا کردند و صاحب ثروت‌های مادی و معنوی خود شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یعقوبعلی نظری صبح امروز ۱۲ بهمن در مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به ایران که در میدان شهدا مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یاد و خاطره همه شهدا مخصوصا شهدای انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم. از همه شما مردم عزیز خراسان تقدیر و تشکر می‌کنم که در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور دارید.

وی ادامه داد: روز ۲۲ بهمن را امام راحل(ره) یوم‌الله نامیدند. این‌ روز هم عید ملی و هم عید اعتقادی ماست. عید ملی از آن جهت که این انقلاب هویت و شخصیت ملی ما را به ما بازگرداند. قبل از انقلاب به واسطه استقرار نظام طاقوت و وابسته، شخصیت ملی خود را احساس نمی‌کردیم و هویت ملی ما مورد خدشه قرار گرفته بود.

استاندار خراسان رضوی بیان‌کرد: استقلال و آزادی و به یغما رفتن سرمایه ملی ما نتیجه حاکمیت شاه و طاغوت آن زمان بود که به واسطه انقلاب اسلامی و نهضت امام‌ و حضور مردم در صحنه و پیروزی انقلاب و استقرار آن بازگشت.

نظری با بیان اینکه مردم ما در نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی هویت ملی پیدا کردند، عنوان کرد: مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استقلال و آزادی پیدا کردند و صاحب ثروت‌های مادی و معنوی خود شدند. با پیروزی انقلاب اسلامی نظام اسلامی مبتنی بر اسلام ناب مستقر شد.

وی اضافه کرد: ما امروز شکرگذار هستیم‌ که در سایه امام رضا(ع) هم هویت ملی و هم هویت اعتقادی خود را بازیافتیم. شکر عملی این‌ نعمت، حفاظت از این‌ نظام مقدس و یادگار شهدای عزیز است که الحمدالله مردم ایران اسلامی و خراسان رضوی در صحنه‌های مختلف عملا آن را رقم زدند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.