صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم والیبال شهرداری گنبد برابر پاس گرگان شکست خورد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال نبرد سنگین و تعیین‌کننده شهرداری گنبد و پاس گرگان به سود شاگردان عیسی سنگدوینی تمام شد تا هشتمین سهمیه پلی‌آف به سود گرگانی‌ها ثبت شود.
این رقابت درحالی با نتیجه سه بر یک تمام شد که در دور رفت نیز پاس گرگان با نتیجه سه بر یک از سد شهرداری گنبد گذشته بود. در رقابت گرگانی‌ها در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب به امتیازات ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ رسیدند. شهرداری گنبد هم در ست دوم موفق به پیروزی ۲۵ بر ۲۰ شد.
عظیم جزیده پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل تیم پاس گرگان گفت: برای نخستین بار این را می‌گویم که من یکی از ضعیف‌ترین تیم لیگ را به لحاظ مهره در اختیار داشتم. با این حال من دین خود را به والیبال شهرم ادا کردم و این تیم را در لیگ برتر نگه داشتم.
جزیده در ادامه گفت: اگر باشگاه به حرف من گوش می‌کرد و علاوه بر حفظ بازیکنان آن را تقویت می‌کرد بدون تردید در نیم فصل دوم بالای جدول بودیم و اصلا به چند بازی آخر فکر نمی‌کردیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که بازی‌های قابل قبولی به نمایش گذاشتیم که حاصل تلاش کادر فنی و بازیکنان بود که به همه آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.
او در پایان با بیان اینکه بازی برد و باخت دارد، گفت: پاس تیم قابل احترامی است اگرچه شاید برخی ابزار‌های تیمی را در اختیار ندارد، اما به لحاظ فردی خیلی خوب هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.