صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

داور بازی جنجالی تیم‌های بسکتبال رعدپدافند خوزستان و لئونارد شاهین‌شهر می‌گوید رضا خالقی کاملا به صورتش ضربه زده و کسی هم از او عذرخواهی نکرده است.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، در جریان بازی دیدار تیم‌های رعدپدافند خوزستان و لئونارد شاهین‌شهر از گروه جنوب مسابقات لیگ یک، یکی از بازیکنان تیم شاهین‌شهر در اعتراض به نحوه قضاوت داور به سوی او حمله کرده و درگیری فیزیکی ایجاد کرد تا باعث بروز حاشیه‌های زیادی شود.
امیر کللی‌فرد داور اول دیدار تیم‌های رعد پدافند خوزستان و لئونارد شاهین‌شهر درباره وقایع تلخ آن بازی می‌گوید: کوارتر اول بود و با وجود اینکه تیم منتسب به آن بازیکن چند امتیاز هم بالا بود، او با صدایی بلند اعتراض می‌کرد و حالتی عصبی داشت. من اول تکنیکال دادم و بعد که دست برنداشت و رفتارش را ادامه داد، دیسکالیفه شد.
کللی‌فرددریاره اینکه گفته می‌شود اگر داور باتجربه و نامدارتری یود شاید این اتفاق نمی‌افتد تصریح کرد: اصلا قبول ندارم. حالت آن بازیکن گونه‌ای بود که هرکس دیگری هم بود، آن صحنه زشت برایش می‌افتاد. البته من فکر می‌کنم مسبب اصلی این موضوع تیمکت شاهین‌شهر بود.
او درباره مراسم عذرخواهی رضا خالقی و تیم لئونارد هم گفت: اصلا من آن موقع سالن نبودم! ساعتی بعد آمدم و دیدم جعبه شیرینی روی میز است. کسی از من عذرخواهی نکرد و وقتی آن فیلم را دیدم تعجب کردم.
داور اول دیدار رعد پدافند خوزستان درباره این گفته می‌شود رضا خالقی او‌را فقط هل داده پاسخ می‌دهد: کاش اینطور بود! کاش او فقط هلم می‌داد و این عواقب پیش نمی‌آمد، ولی آن بازیکن به صورتم زد. نصاویر گویای همه چیز است.
کللی‌فرد با تشکر از حمایت جامعه داوری می‌افزاید: واقعا حرکت قشنگی یود و از عزیزان ممنونم. این را به فال نیک می‌گیرم، چنین اوقاتی انسان دوستان خوبش را می‌شناسد.
او در پاسخ به اینکه آیا فدراسیون پیگیر احوال شما بود؟ توضیح می‌دهد: بله آقایان زحمتکش، مرادی، سیفی‌زاده، متین و برخی دیگر عزیزان با من تماس گرفتند و جویای احوالم بودند.
من از آن‌ها بسیار متشکرم. البته به آقایان گفتم برخورد قاطع کنند، نه به خاطر من، بلکه به خاطر همه جامعه داوری.
کللی همچنین درباره زمان برگزاری کمیته انضباطی اظهار کرد: راستش فکر می‌کنم امروز یا فردا جلسه برگزار شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.