صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یک کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به آغاز بارش‌های پراکنده در سطح استان از فردا گفت: از اوایل صبح دوشنبه، دوم اسفند نیز به تدریج بر وسعت و میزان بارش‌ها افزوده می‎‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آیدا فاروقی اظهار کرد: امروز وضعیت جوی در بیشتر نقاط استان پایدار است اما از فردا بر میزان ابرناکی آسمان افزوده خواهد شد. بر همین اساس در مناطقی از جنوب به خصوص جنوب غرب استان بارش‌های پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی افزود: از اوایل صبح دوشنبه هم به تدریج بر وسعت و مقدار بارش‌ها افزوده می‎‌شود. ابتدا این بارش‌ها به صورت رگباری و در نواحی مستعد با احتمال رعد و برق و تگرگ همراه خواهد شد اما در ساعات پایانی شب برای مناطق سردسیر بارش برف هم پیش‌بینی می‌شود.

فاروقی ادامه داد: همچنین طی این مدت برای مناطقی از استان افزایش سرعت باد را مشاهده خواهیم کرد. برای مناطق مستعد و قسمت‌هایی از استان آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب با احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت به تناوب تا سه‌شنبه این هفته ادامه دارد ولی از ظهر سه‌شنبه جوی پایدار در استان برقرار خواهد شد.

کارشناس پیش‌بین اداره‌ کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته زاوه با منفی چهار و سرخس با ۱۸ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد نیز از سرخس با ۴۳ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. دمای هوای مشهد هم بین یک تا ۱۴ درجه در نوسان بوده که امروز بیشینه دمای آن به ۱۸ و کمینه آن نیز به سه درجه بالای صفر خواهد رسید.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.