صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال با دیدار حساس و سرنوشت‌ساز شهرخودرو مشهد و هوادار تهران امروز آغاز می‌شود.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال با دیدار حساس و سرنوشت‌ساز شهرخودرو مشهد و هوادار تهران امروز آغاز می‌شود. بازی‌ای که ۳۰ دقیقه زودتر از دیگر بازی‌ها و از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) شهر مشهد به قضاوت کوپال ناظمی و کمک‌هایش دانیال باشنده و اسماعیل احمدی برگزار خواهد شد.

شهرخودرو که با هشت امتیاز در قعر جدول لیگ‌برتر قرار دارد، برای فرار از سقوط و بهبود وضعیتش در جدول فرصتی طلایی به‌دست آورده تا با برتری مقابل هوادار که سرمربی‌اش مشهدی است، خودش را هم از قعر جدول جدا کند و هم با روحیه‌ای دوچندان به بقا بیندیشد. دیدار امروز عنابی‌های مشهد از جهات مختلفی می‌تواند فرصتی طلایی برای فرار از خطر سقوط باشد.

گرفتن مسجدسلیمان در ایستگاه اهواز

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که هفته پیش نخستین پیروزی فصل را به شهرخودرو هدیه کرد، حالا نزدیک‌ترین رقیب نماینده مشهد در جدول است. شاگردان محمود فکری یازده امتیاز دارند و سه تفاضل گل بهتر از شهرخودرو مشهد. شهرخودرو چنان‌چه بر هوادار فائق آید، شانس این را دارد که جای نفت مسجدسلیمان را در جدول بگیرد، زیرا حریف جنوبی این هفته دیداری سخت در اهواز و ورزشگاه فولاد آرنا مقابل تیم آسیایی جواد نکونام دارد. به فرض شکست محتمل مسجدسیلمان برابر فولاد و کاهش تفاضل گل این تیم و پیروزی شهرخودرو بر هوادار، نماینده استان خراسان‌رضوی می‌تواند بعد از هفته‌ها از قعر جدول خودش را جدا و یک پله صعود کند.

نزدیکی با فجر و تراکتور در جدول

پیروزی بر هوادار از یک نظر دیگر هم به کار شهرخودرو می‌آید. فجر شهید سپاسی و تراکتور تیم‌های منطقه امن جدول یعنی چهاردهم و سیزدهم، این هفته دو بازی سخت‌تر از سخت به‌ترتیب در خانه استقلال و پیکان دارند. دو بازی که به حکم منطق و روی کاغذ برای هردو رقیب شهرخودرو یک باخت به‌همراه دارد. استقلال صدرنشین لیگ و مدعی اول قهرمانی این فصل، بعید است به فجر سپاسی در تهران باج دهد و در سوی دیگر تیم سرحال و جوان پیکان مجید حسینی هم بعید است نتواند تراکتور بحران‌زده سولدو را از لب تیغ بگذراند. این‌ها همه اتفاقات محتملی است که می‌تواند شهرخودرو را به آینده امیدوار کند. فجر و تراکتور تیم‌های چهارده‌امتیازی جدول هستند.

۳ امتیاز بمب روحیه

شاید سه امتیاز بازی مسجدسلیمان درد جدولی از عنابی‌های شهر مشهد دوا نکرد، اما بی‌تردید روحیه دوچندانی به آن‌ها داد. بازیکنانی که پاهایشان با ترس و استرس در مستطیل سبز می‌دوید و حالا شاید کمی آرامش گرفته باشند. حال تصور کنید شهرخودرو بتواند بر هوادار عنایتی هم غلبه کند؛ دومین سه امتیازی که کار بمب روحیه را برای شهرخودرو خواهد کرد. نماینده مشهد با این برد هم خودش را به منطقه امن نزدیک می‌کند و هم ترمز حریفان مستقیم را می‌کشد. فراموش نکنید که هوادار و ذوب‌آهن هم دو تیم دیگر پایین جدول که در جایگاه‌های یازدهم و دوازدهم هستند، فقط هجده امتیاز دارند و شهرخودرو می‌تواند به آن‌ها هم نزدیک شود، زیرا این هفته ذوبی‌ها شهرآورد اصفهان را در پیش دارند و مقابل تیم همشهری سپاهان کار سختی خواهند داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.