صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شورای ششم توجه ویژه‌ای به پیشکسوتان ورزشی دارد

  • کد خبر: ۱۰۱۸۱۸
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات ما در شورای ششم بحث ارج نهادن و تقدیر از پیشکسوتان ورزشی است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین علوی‌مقدم در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال پیشکسوتان مشهد، اظهار کرد: تجلیل از پیشکسوتان ورزشی از موضوعات مهم ما در کمیسیون ورزش و جوانان است.

وی ادامه داد: قصد ما در شورای ششم بر این بوده که ساختار ورزش شهر را با همه مشکلات موجود، نظام‌مند کنیم؛ همچنین در این راه از همه پیشکسوتان درخواست می‌کنم به ما کمک کنند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: تشکیل مجمع خیرین ورزشی می‌تواند برای ارج نهادن به مقام پیشکسوتان قدمی مهم باشد؛ همچنین باید از تجارب پیشکسوتانی که روزی برای این شهر نام‌آوری کرده‌اند، استفاده بیشتری شود.

علوی‌مقدم افزود: درب شورای شهر بر روی همه عزیزان و ورزشکاران گشوده است و امیدوارم روزی را ببینیم که ورزش پیشکسوتان نیز در شهر سرآمد باشد.

وی در خصوص بودجه ورزش در سال آینده نیز گفت: خدا رو شکر با بودجه‌ای که برای سال آتی تصویب کرده‌ایم، به سمت تعالی ورزش مشهد حرکت خواهیم کرد و روز‌های خوبی را برای ورزش مشهد رقم می‌زنیم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.