صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فدراسیون فوتبال به دنبال بالا گرفتن تنش‌ها میان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای هشدار داد که ادامه این روند با ورود نهاد‌های مربوطه همراه خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فدراسیون فوتبال به دنبال تنش‌های اخیر به خصوص میان استقلال و پرسپولیس هشداری جدی را صادر کرده است. در این بیانیه می‌خوانیم: «با توجه به حساسیت هفته‌هاى پایانى رقابت‌هاى لیگ باشگاه‌هاى کشور با هماهنگى حراست فدراسیون کمیته صیانت از سلامت مسابقات با حضور مسئولین ارکان قضایى، سازمان لیگ، کمیته داوران و سایر بخش‌هاى مرتبط فعالیت خود را از سر مى‌گیرد و بر روند برگزارى همچنین اقدامات و فعالیت‌هاى باشگاه‌ها در این بخش نظارت جدى خواهد داشت. در راستاى برگزارى رقابت‌ها در چارچوب حرفه‌اى و به دور از حاشیه‌سازى و تنش‌هاى اخیر در این چارچوب با هرگونه تحرکات حاشیه‌سازى که در روند برگزارى مسابقات و ماموریت عوامل مرتبط با برگزارى رقابت‌ها خلل ایجاد کند، از طریق ارکان قضایى برخورد قاطع صورت مى‌گیرد.»

اخیرا مدیران رسانه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به شدت در فضای رسانه‌ای خبرساز شده‌اند و حواشی متعددی را به وجود آورده‌اند.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.