صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به مدیریت مناسب موج ششم کرونا بیان کرد: موج ششم کرونا با کمترین عوارض مدیریت شد و امیدواریم توفیق این را داشته باشیم که در آینده عوارض آن را کاهش دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه همه اقدامات پیشگیری و کنترلی باید حول محور استاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان باشد، گفت: در بحث کنترل بیماری کرونا نباید تعدد نظارت داشته باشیم و همه اقدامات پیشگیری و کنترلی باید حول محور ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا انجام پذیرد و در این بین مسئولان مربوط با دبیرخانه ستاد هماهنگ باشند تا از تعدد نظارت جلوگیری شود.

یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به مدیریت مناسب موج ششم کرونا بیان کرد: موج ششم کرونا با کمترین عوارض مدیریت شد و امیدواریم توفیق این را داشته باشیم که در آینده عوارض آن را کاهش دهیم.

وی در ادامه و با بیان اینکه همه بخش‌های ستاد برای تعطیلات نوروزی باید آماده باشند، تصریح کرد: امسال ممنوعیت و محدودیتی برای زائران وجود ندارد، اما رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ملاحظات مانند واکسیناسیون باید مدنظر باشد. همچنین کنترل‌ها و نظارت‌ها به خصوص در اقامتگاه‌ها و مراکز زائرپذیر گسترده‌تر اعمال شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: از ابتدای سال جدید و تقویم تحصیلی آینده، همه مراکز آموزشی به برگزاری کلاس‌های حضوری ملزم هستند و غیر از این تخلف محسوب می‌شود.

کاهش ۵۰ درصدی بیماران سرپایی کرونا

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کاهش ۵۳ درصدی تعداد بیماران سرپایی مبتلا یا مشکوک به کرونا در مناطق زیرپوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده به مراکز جامع سلامت منتخب و اورژانس بیمارستان‌ها در ۱۰ روز گذشته بیش از یک هزار نفر بود که اکنون به ۴۹۸ نفر رسیده است.

محمد پهلوان کاشی ادامه داد: تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان خراسان رضوی نیز کاهشی ۵۲ درصدی نسبت به ۱۰ روز گذشته داشته است و اکنون ۵۴۳ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۴۴۶ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

ضمن اینکه دیروز ۱۴۵ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد ۱۰۱ نفر به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.