صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد با قدردانی از خدمات موسسه فرهنگی شهرآرا گفت: موسسه شهرآرا پیوسته رسانه‌ای همگام بوده که در فضای شهر و در کنار شورای شهر و شهرداری توانسته خدمات بسیار شایانی را انجام دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین علوی مقدم، رییس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه امروز صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه روز گذشته و در سی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سوء تفاهمی پیش آمد و موجب آزرده خاطر شدن کارکنان موسسه فرهنگی شهرآرا شد، در تذکری، ضمن قدردانی از خدمات  و تلاشهای موسسه فرهنگی شهرآرا افزود: این رسانه پیوسته رسانه‌ای همگام بوده که در فضای شهر و در کنار شورای شهر و شهرداری توانسته خدمات بسیار شایانی را انجام دهد.
وی خاطرنشان کرد: به همت خبرنگاران و کارکنان پرتلاش و جهادگر شهرآرا، این روزنامه رتبه پنجم مطبوعات کشور و رتبه نخست روزنامه‌های غیرسراسری را کسب کرد که از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان کمال تقدیر و تشکر را دارم.
وی ادامه داد: روزنامه شهرآرا در کنار ماست و در سال‌های اخیر، رسالت رسانه‌ای خود را به خوبی انجام داده و در ادامه راه نیز همین مسیر را پیش خواهد رفت.
وی خواستار شد: از شهرداری مشهد و معاونت منابع انسانی تقاضا داریم که نگاه ویژه‌ای نسبت به قرارداد‌های کارکنان این موسسه داشته باشند و سال آینده اتفاقات خوبی را شاهد باشیم؛ نیرو‌های زحمتکشی در این مجموعه وجود دارند که تاکنون به حق خود نرسیده‌اند و باید برای آنها چاره اندیشی کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.