صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بهره‌برداری از ۴ خط قطارشهری مشهد تا سال ۱۴۱۰

  • کد خبر: ۱۰۲۶۲
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۱
  • ۱
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد از افتتاح و بهره‌برداری کامل مترو این شهر تا ۱۲ سال آینده خبر داده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز در حاشیه حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اظهار کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی، تا سال۱۴۱۰ کار احداث همه ۴خط قطارشهری مشهد به پایان می‌رسد و بعد از آن وارد مرحله توسعه خواهیم شد؛ همانند آنچه امروز برای تهران، با تکمیل ۷خط مترو آن، محقق شده است.
او اضافه کرد: بر اساس اولویت‌بندی، گام یک خط ۳ مترو به طول ۵کیلومتر از پایانه مسافربری امام رضا (ع) تا میدان شهدا، تا سال۱۴۰۰ وارد مدار می‌شود و مسافرگیری می‌کند. البته تأکید شورای شهر، اتمام گام اول خط۳ قطارشهری در بهار سال۱۴۰۰ است که با وجود دشواری کار، تمام همت خود را برای تحقق این هدف به کار می‌گیریم.
وی گفت: زمین‌های لازم برای خط۴ قطارشهری نیز تملک شده و بهمن‌ماه سال۹۹ با پایان یافتن کار احداث شفت، حفاری تونل این خط با دستگاه تی‌بی‌ام شروع می‌شود.
کیامرز با بیان اینکه تاکنون ۱۴کیلومتر از خط ۲ قطارشهری مشهد به بهره‌برداری رسیده است و نیم‌کیلومتر باقی‌مانده آن نیز تا پایان سال۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: مسافت باقی‌مانده از این خط نیز از میدان جوان تا شهرک سلامت در بخش حفر تونل خاتمه یافته است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرزاد
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خنده داره افتخار هم میکنن تا سال ۱۴۱۰ اوه