صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ساده باش، اما مهربان

  • کد خبر: ۱۰۲۹۳۶
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
ملیحه کرمانی، کارشناس حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی

نگاه نوستالژی به عید و عیدی همیشه یاداور خاطرات خوب و شیرین برای همگان است. پویش مشهد-مهربان با شعار " عیدی امده – عیدی بدیم" این روز‌ها تلنگری ساده است به اتفاقات هرچند کوچکی که می‌تواند منشا تاثیرات بزرگ و حس خوبی در بین مشهدی‌ها و زائر‌ها باشد.

کمپین مشهد - مهربان
این کمپین با نگاهی به سادگی انتقال شادی با رفتار‌هایی که شاید گاهی فراموش شان کرده باشیم بر آن است که یادآوری کوچیکی داشته باشد به کار‌هایی که هر چند کوچک دیده می‌شوند، اما تاثیری بزرگ و شیرین دارند، تماس کوتاه با اعضای خانواده، بخشیدن یک دلخوری، پیامک احوال پرسی و تبریک، اهدای یک کتاب خوب و ... که هرچند در ظاهر کار ساده‌ای دیده شود، ولی اثری بزرگ و دلپذیر دارد.

با توجه به آلودگی بصری رایج این روز‌ها در شهر‌ها در این پویش تلاش بر استفاده از حداقل و کمترین المان گرافیکی و تاکید بر سادگی و انتقال سریع محتوا شده است. استفاده از تک رنگ‌های متنوع، نماد‌های ساده و روزمره و ادبیات رایج و نوستالوژیک تلاشی در همین راستا بوده است.

استفاده از کلیدواژه شیرین و بیادماندنی "عیدی" با هدف جذابیت و انتقال مفهوم با استفاده از تاثیر ذهن خوانی انتخاب خوبی است.

مشهد - مهربان یادآوری کوتاهی است بر خلق و خوی مردمان شهر مهربانی و رافت و بخشندگی که نشات گرفته از حضور امام مهربانی هاست. این نگاه‌ها در تبلیغات محیطی این روز‌های شهر‌هایی که شتاب مدرنیته در آن زیاد است، جذابیت دارد به شرطی که مقطعی نباشند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.