به گزارش شهرآرانیوز، حامد بخشی، جامعهشناس و دانشیار سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: یکی از امتیازات پنهان و یا نیمه پنهان کلانشهرها این است که با مبلمان شهری و معماری محیطی خود میتوانند کیفیت زندگی همه اقشار جامعه حتی کارتونخوابها را ارتقا دهد و بیلبوردهای شهری را یکی از عناصر مهم در حوزه معماری محیطی می باشد و این مقوله در تغییر حال و روز مردم می تواند تاثیرگذار باشد.
به گفته این جامعه شناس، نصب بیلبوردهای پویش «عید اومده؛ عیدی بدیم» در سطح شهر مشهد جز آن دسته از تبلیغات شهری تلقی می شود که میتواند حال شهروندان را بهبود ببخشد؛ چون این بیلبوردها با این محتوا در راستای نکوداشت و ترویج یک سنت آیینی همراه با شادی است.
وی افزود: بیلبوردهای شهری در راستای هنجارهای متعارف مورد قبول جامعه قرار دارد و اینگونه تبلیغات شهری باعث ایجاد حال خوش در شهروندان می گردد.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد