صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بیماران کرونایی در خراسان رضوی درحال افزایش است

  • کد خبر: ۱۰۳۰۴۹
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش بیماران کرونایی خراسان رضوی در روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر محمد پهلوان کاشی رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۳ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند.

وی با اشاره به این که تعداد بیماران مبتلا به کرونای بستری شده در مراکز درمانی در روزهای اخیر روند افزایشی به خود گرفته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۱۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۸۷ نفر از آنان در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند. طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۴۵۲ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان ها و یا مراکز منتخب مراجعه و خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند.

پهلوان از عموم مردم خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از دورهمی ها و حفظ فاصله اجتماعی، مانع از مواجهه با پیک های جدید کرونا شوند.

وی تاکید کرد: تمامی مراکز واکسیناسیون در مناطق مختلف دانشگاه فعال است و آماده خدمات رسانی به تمامی گروه های هدف از ۵ سال به بالا هستند.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.